2012. február 28., kedd

Ez Romania! Vagy nem csak itt?

Az ész megáll...
Lehet tudjátok páran, hogy jelentkeztem a Preciosa által meghirdetett nagykövet címre.
A felhívás szerint aki kitölt egy rövid tesztet a termékeikről, az  feltöltheti egy termékét, amivel indul a pályázaton. Megvolt a határidő, ameddig lehetett jelentkezni. A jelentkezők közül pedig a felhvás szerint 50-et kiválasztanak szavazás utján, majd közülük 20-at az ő zsűrijük választ.
Sikeresen kitöltöttem a tesztet, stbstb. vártam az első forduló végét. Amit természetesen igencsak kitoltak mert vagy 6-7 nevezés volt... jó ezt még megértem, ha 20 személynek szántak 100-100 dollárnyi ajándékot...
De ez... (arról nem is szólva, hogy van aki többször nevezett, pedig nem lehet... de ez ugye lehet rendszer hiba, bár erre előre felkészülhettek volna..) Bejelentették, hogy örülnek, hogy neveztünk. 5 darab, vagyis nem 50 embert lehet szavazással a zsűrihez juttatni, akik nem 20 hanem 3 embert választanak... és ez nem Románia... ezek csehek... Hát már a határidő kitolás sem volt semmi, de ez...
De azért majd figyeljétek, ha meghirdetem és lájkoljatok aktívan, ha kell. Meg lesz hálálva nyerés esetén. Lesz miből :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...