2012. február 15., szerda

Évi élete, sokadik rész.

Nem rég írtam, hogy a nagy hó miatt nem rendeltem drótot. Már éppen rajta voltam újra a témán, erre nem nagyobb hó lett, mint volt... Áááááááá.
Tutoriál fronton semmi fejlemény, sőt. Szugeráltam egy kicsit a fényképezőt, de még mindig nem az igazi. Talán napfénynél menne a fotózás, de sajnos ritkán süt be és általában nem állok olyankor készen a fotózásra...
De
Vásááááár!
Kolozsváron! Timivel!
http://tiimea.blogspot.com/2012/02/kocsmavasar2.html
https://www.facebook.com/events/279693972092159/
Jónak ígérkezik! Még koncert is lesz!
Szóval kolozsváriak! Irány a Music Pub!

Megosztottam Facebookon egy valentin napi eseményt. A Gelato Naturaban voltunk. Nah, jó.Azért mentünk, mert "Pile si relatii".... szóval ismerjük az énekesnőt, mert igen, ott (félig) élő zene van! Nagyon jópofa hely, kicsit talán puccosnak néz ki, de a fagyijuk, valami isteni finom! Most fagyi nem volt :( De nyert nekünk Tomikám egy romantikus vacsorát! Nyilvános szerelmi vallomás versenyen vett részt :)) Hazaérve természetesen a kis virágocskáim is előkerültek :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...