2011. május 8., vasárnap

Tavaszi csecsebecsék

Végre lehet megint kint fotózni!
Ezeket a képeket anyuék fóliasátrában készítettem, mivel olyan szélvihar van kint, hogy ihaj... szerencsére ott is tökéletes napsütés van.

Preciosa mc drop 681-siam-Kisvirág
Már régen szerettem volna kipróbálni, de most rávettem magam, az utolsó lökést Kricsár adta, ő ugyanis készített egy egész flotta virágot. 
Ezeket a szép kék cseh gyöngyöket Dalmával cseréltük :D Preciosakat adtam értük.
Gránát gyöngyökkel készítettem egy ívelt fülcsit, sajnos nekem nem áll jól, mert az egyik fülemen a lyuk félre van fúrva :( De a képen is szépen beálltak erőltetés nélkül.
Ezt a fülcsit már elkészítettem siam verzióban, azt hiszem abban a bejegyzésemben, ahol megjelent, elmulsztottam megjelölni a forrást.
Szóval az ötletet innen szereztem:
A kreátor belegyezésével készült :D Nézzétek meg a munkáit, többnyire egyszerű, de nagyszerű darabokat készít.
Éééés ami még vicces, az átlátszó cseh gyöngyöket szintén Dalmával cseréltem, de ugyanebből vettem is nemrég két darabot a Ketyerében, bár ott drágálltam egy csöppet... 
És egy újabb pöttöm siamos fülcsi, hiszen a vásárban megvették az előzőt és a Ketyerébe is mindenképpen szeretnék vinni belőle.
Ő pedig a pöttöm jet verzió
Azt hiszem ő lemaradt, még a vásárra készítettem, azóta kisajátítottam, de mindenféle színekben szeretnék készíteni ebből a modelből. 

És egy csoportkép az egyidősekről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...