2011. május 7., szombat

Régi lemaradásaim

Már régen kérte Edina ezt a karkötőt, vagyis remélem ezt... Sajnos nem tudtam megcsinálni, ugyanis valami mindig hiányzott hozzá... Remélem még nem késtem el teljesen vele. 

Ezt a kedves kis fülcsit még a vásár előtt dobtam össze, de Timi nem ért rá lefotózni... A vásárban pedig nem kelt el, szóval itt van ő is köztünk.  

Úgy sajnálom, hogy nem tudok igazi élő képeket készíteni... Ennek a fülbevalónak olyan igazi királylányos hangulata van szerintem, de nem tudom úgy lefotózni, hogy a gyönyörű vérvörös színét ti is megláthassátok! 
Nagyon örültem, hogy találtam a Siam preciosámhoz csiszolt gyöngyöt, de már csak egy darab van :((( nyisson már valaki egy szép nagy hobby-librit Váradra :((((( 
Ezt a medált szintén a vásár előtt készítettem, azt hiszem.
Ez a karkötő szintén a fotózás áldozata ugyanis teljesen tökéletesen lila eredetiben, itt meg... teljesen fakó
A kis szökevény majdnem lemaradt... Ő már friss termés, és hamarosan jönnek a társai is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...