2011. április 5., kedd

Váradi vásár

Húúúú, hát ez a vásár....
Nem terveztem, hogy én is kikerüljek, mint eladó... mivel a cuccaim egy részét a brios csajnak odaadtam, aki végül nem igazán foglalkozott a dologgal... Szóval Dalma unszolására és a család támogatásával én is kimásztam :))
Végülis szó szerint nekem ez volt az első vásárom.
Igen élménydús délutánok voltak. Volt itt csere-bere, dinom-dánom egyránt, bezzeg vásárlók... hááát. Hál Istennek a helyért fizetni nem kellett. Megismerkedtem sok kedves aranyos mütymütyölővel és buzditottam őket, hogy menjenek Kolozsvárra, a vásárba, ahol Timi fogja képviselni a Lakatos familiát! Sajnos az EKC honlapja nem működik, vagyis nem teljesen értem hogyan... igy az érdeklődök jelenleg itt nem juthatnak információhoz, sajnos...
Itt épp Kriszta gyűrűjét készitem, jó lenne, ha majd kaphatnék egy képet! Ja és Timi, kérem a fotómat az ametisztes medálról!
Azért a váradi vásár sok örömet hozott, rögtön akadt három tanitványom is, potenciális ifjú titánt látok bennük!

Apropó titán! Az én édes drága szöszibébi Tomikám ma élőben gitározott a Bumerángban! Úgy örülök! Sajnos nem ő nyerte a fordulót, de igy is rendkivüli teljesitmény volt! Ezentúl minden koncertjüket ingyen reklámozza a Neo, csak egy smsébe kerül! Itt  meghallgathatjátok, a 4-es számú, az én Tomim.



Akik gazdára találtak a hétvégén:

és még egy pöttöm, amiről nem találtam képet.

5 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...