2011. április 10., vasárnap

Újdonságok

Készitettem néhány egy gyöngyös halszálkás fülcsit, és még szeretnék, mivel a váradi vásárban, érdeklődtek pöttömök iránt. Timi neked is szól! Csinálj majd sima fonott piros karkötőt, akármilyen butaságnak is hangzik, mert többen is keresték, nem tudom ez most milyen hóbort... bár lehet csak egy osztályon belül terjed valami... :)) 

Ezt a kis kocka fülcsit időközben nagyon megszerettem... nem tudom képes leszek-e elküldeni a Vásárba Kolozsvárra... Gránát gyöngyöket használtam hozzá, karkötőnek indult, egyszer talán az is elkészül hozzá, és esetleg medál. 

Ezt a gyűrűt még a vásárban kezdtem el, és vágre befejeztem. A szinkombináció kicsit meghökkentő, de nekem nagyon-nagyon tetszik. A gyűrű sajnos az én ujjaimra nagy, de remélem Kolozsváron gazdára lel! 

Ez a zöld üveggyöngyös elem pedig egy karkötő része lesz, amit a következő, ametisztes medál szerint készitettem, mivel az ametiszt gyöngyeim megmaradt része... nem igazán illett a formába :)) Az ötletet, hogy a medál mintájára karkötőt készitsek, Adrienn adta, Köszi! Remélem legalább egy darab elkészül addigra.

És végül itt egy dobozka! Van még egy ilyenem, csak abban nem ilyen szép szines gyöngyök vannak jelenleg... Muszáj volt megmutassam, mert nagyon büszke vagyok rá, az én édes kicsi Tomikámtól kaptam, és erre is büszke vagyok, no meg arra, hogy ő is támogatja a hobbimat :D Nézzétek Tomikámat, gitározik: http://bumerang.hu/gitartitan/index.php?l=2



Egy hét múlva Vásááááááááár! Keressétek Timit!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...