2010. október 30., szombat

Aloha bolt versenye

Az Aloha bolt meghirdetett egy versenyt a Facebookon. Jelentkeztem! Hamarosan felkerülnek az ékszereim, azt hiszem lehet majd rájuk online is szavazni, szólok majd :D hogy szavazzatok ti is.
Munkáimat a facebookon itt lehet lájkolni ésatöbbi :P http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=32367&id=100000703710521
Ezeket a munkákat készítettem/ alakítottan át:
A fülbevalókat 0,8 mm-es és 0,4 mm-es ezüstözött rézdrótból készítettem. Narancs és fekete különbözőképpen csiszolt üveggyöngyökkel egészítettem ki. A felhasznált szerelőpálcák nem ezüstözöttek, ahogy a bezárható fülbevalóalap sem. A fülbevalók szélessége 2,5 cm, a hosszuk pedig 4,5 cm, a a fülbevalóalap 2,5 cm hosszú, így összesen 7 cm hosszú.

 A medált 0,8 mm-es és 0,4 mm-es ezüstözött rézdrótból készítettem, valamint napkő gyöngyöket rögzítettem rá, két 4 mm-es golyót és két nonfiguratívat, valamint ezüst színű üveg kásagyöngyöket. A medálhoz egy 76 cm-es fekete bőrszálat csatoltam, kapcsoló nélkül, hogy a hossza változtatható legyen.  Hosszúsága 4,5 cm, szélessége pedig 4,3 cm.
A medált 0,8 mm-es és 0,4 mm-es ezüstözött rézdrótból készítettem, vörös, narancs és átlátszó különbözőképpen csiszolt üveggyöngyökkel díszítettem. A medálhoz egy 78 cm-es fekete bőrszálat adok, kapcsoló nélkül, hogy a hossza változtatható legyen. Hosszúsága 5 cm, szélessége pedig 3,5 cm. 

Timiii, köszi, hogy lefotóztad és el fogod őket vinni, és hogy szóltál a versenyről!!! :*

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...