2013. március 26., kedd

Spanyol viasz

Bájos kis darab, nemde?
Tessék csak bátran szemügyre venni. Egyszerű, de mégis van valami kecses benne, mind közül a legnőiesebbet elajándékoztam Áginak, remélem küld egy közös fotót, amint lesz.   
  
                         

Nagyon megörültem, amikor megszültem ezt a formát, rajzolgattam, gondolkoztam, alakítgattam, és TÁDÁÁÁÁM. Ez lett a tökéletes forma.
 Ámde. 


Rá kellett döbbenem egy kísérteties hasonlóságra. Ebből a karkötőből is legalább hármat készítettem már, csak a kékről találtam képet, de van nálam egy fekete és egy zöld is, remélem hamarosan őket is sikerül lencsevégre kapni. Fájt a döbbenet, a felismerés, hogy csupán arányaiban más...
Amikor elsőre kitaláltam miért nem örültem ennyire?
És miért nem jegyeztem meg ezt a formát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...