2012. október 3., szerda

Mit keres itt és miért?

Igértem, hogy bászámolok a nyaralásról, ha a fotókat átnézem, a szerzeményeket dokumentálom.
Ime hát az első, a kedvencem!

Idén is elmentünk a Goubába. Tulajdonképpen részben a Gouba miatt szerveztük a nyaralásunk úgy, ahogy szerveztük. Sajnos szomorúan meg kellett állapítanom, hogy már a Gouba sem az, ami volt a tavaly... Nem tudom mi miatt, de szerintem oda nem illő árusok vették el a helyet a valóban kézművesektől. Volt is ezer forintos kínai szvetter árus néni, kacatokat és kínait meg régiségeket is árusító nem szimpatikus házaspár, gagyi édességes pult, stb... Lehet erre van kereslet, vagy lehet a kézművesek nincsenek már elegen, de a tavalyi színvonalas kézműves standokra számítottam...
Ezt a szettet első látásra megszerettem, meg is vettem, mert muszály volt, pedig ritkán adok ékszerre pénzt, de úgy érzem, ebben benne van a bácsi lelke, akinek nincs blogja, nincs facebookja, nem is tudom, ki lehet... De ilyen szépeket készít, mint az én új kedvenc virágos tűzzománc szettem!
A tűzzománc iránti rajongásom a tavalyi Gouban kezdőtött, amikor egy másik éket vettem. Hamarosan azt is megmutatom, azt hiszem tavaly elmulasztottam ezt. De lesz még tűzzománc azon kívül is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...