2012. május 23., szerda

Breslo vagy nem breslo?

Gondoltuk Timivel, újra megnyitjuk a Breslon az üzletünket...
El is szántam rá magam, elindultam kifizetni az összeget...
Én naiv, a legközelebbi Tansilvania bankban terveztem az breslosok milleniumos számlájára utalni. No ezt nem lehet. Értem. Innen továbbküldtek a legközelebbi "Millenium Banka". Hát mondom a srácnak, hogy tudom én, hogy hol van... El is indultam, közben azon járt az eszem, hogy mintha bezárták volna... Megérkeztem "a bankhoz", amit valóban bezártak egy időre, felét kiadták perec sütésre és árulásra, de a mardék lyukacskában üldögél egy bácsi, aki jóformán semmit nem tud elintézni, mert kasszása nincsen =))) Azt mondja a kedves pasas, hogy fáradjak el a központba vagy a város másik végébe, mert ott kasszás is van .... no... de lesz neki is jövő hónaptól =)) hát lehet megvárom a júniust... még egy héten csak nem múlik... de legalább vettem kenyeret :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...