2012. március 1., csütörtök

Apróságok

Láttam hóvirágot... :D

Drótozok! Ehh, ezt a fülcsit már régebben megcsinálhattam volna, mert elő volt készítve hozzá az anyag...

Ééésss
Tegnap este elmentünk Tomikámmal a romantikus vacsorára, amit nyert nekem Valentin napon.. A Pizza-e-Vino-ba. Huuuuha, mikor megláttuk az autókat, amik az étterem előtt álltak :)))) X5, X6, a többit nem ismertem, de hasonlóan néztek ki, és nyilván ebbe az árkategóriába tartoztak... És aki ott eszik, valóban olasz. Legalábbis a többség. Kellemes hely, de azért nem bántuk, hogy nem kell kifizetnünk a fogyasztásunkat... Kacsát ettünk rukkolával és koktélparadicsommal, ééés még krumplit is kaptunk hozzá :))) És meglepetésként még desszertet is kaptunk. Azt hiszem profiterolnak hívják. Én azt már nem tudtam maradéktalanul beburkolni... De azért gyertya mégsem volt. Romantikus sem annyira, mert a nekünk kissé idegen kajával és a körülöttünk hangoskodók kultúrájának tanulmányozásával voltunk inkább elfoglalva. No meg nehéz lett volna túlkiabálni őket... Hátha még nyerünk valamikor, mert szivesen megkótolnék egy olyan pizzát, aminek a felén makaróni van :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...