2012. január 26., csütörtök

Alakul, de még nem az igazi

Amint látjátok, még mindig nem tanultam meg a gépemet használni. És
Arra jutottam, hogy akkor megtanulok használni inkább egy retusálós programot :))))
Szóval:
  1. Az első képet fényképeztem :)) nah lesz ez még jobb is...
  2. A másodikat már Gimp-el szerkesztgettem... ez sem az igazi még
  3. A következőt már egy új programmal alakitgattam,
  4. A negyediknél meg még beállítottam ezt-azt.
A tanulság az, hogy két nappali fényben látszólag ugyanolyan gyöngy sohasem lesz ugyanolyan színű lefényképezve, és még retusálni sem lehet az eredeti színre.
Szóval a két gyöngy:
  • A felső emerald színű Preciosa  a nyereményemből
  • Az alsó ugyanolyan emerald, csak csiszolt üveg gyöngy... 
És lám, képen egyik sem hasonlít az emerald=smaragd színre...
Szóval ezt a fülcsit szeretném élőben eladni, nehogy ne azt kapja a kedves vásárló, amire számít...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...