2011. december 7., szerda

Decemberben Debrecenben

Voltam Debrecenben!
Letettem az esküt, szóval én is kettős állampolgár vagyok mostantól.
Éééés, olyan szééép dolgokat láttam a vásárban! Pont ott volt, ahol az esküt tettük le! A főutcán, jaaaj, annyi mindent vettem... szó szerint az összes forintot, ami nálam volt...
A képre kattintva eléritek a fafaragó mester honlapját, akitől vettem egy nagyon szép faragott kis tükröcskét! Magamnak. Bele égette, hogy Évi, jaaaaaj, olyan szép!
Vettem volna másnak is, de elfogyott a pénzem:(
Mert
előtte vettem néhány nagyon-nagyon szééép karácsonyfadíszt!
Olyan igazit! Üvegből, szépen megcsicsázva, mint kiskoromban... Azt mondta a leányzó, hogy csak karácsonykor és csak Debrecenben árulnak :(( De dec 23-ig megtaláljátok ti is őket!
Vettem még festett, porcelán hűtőmágneseket, hűűű, ott is mennyi minden szép volt!
De még annyi meg annyi jó cucc, amit nem vettem meg... pl. rendes szárított növényekből tea meg mindenféle érdekesség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...