2011. június 12., vasárnap

Preciosa áradat

Nem ülök ám teljesen tétlenül, csak apró-cseprő problémák miatt elhanyagoltam a fotózást.
Ezt a kis gyönyörűséget késztettem, három-három 9x6mm-es preciosa jet cseppel.
Lefotóztam külön is egy fél p
rat, hogy jobban látszodjon.
Késztettem még egy csigát, kis fekete csiszolt gyönggyel, ezt már fotózás előtt az egyik kolléganőm, Brigi megvette. Remélem hamarosan kapok tőle egy fotót a fülcsivel.

Megpróbáltam még egy kombinációt csinálni, nem mindig vagyok vele elégedett, de azért egés jó. 
Ezt a fülcsit már régebben késztettem, egy vásáron is túl van, csak a fotózást úszta meg.
Néhány újat készitettem még, de már a Ketyerében várják a gazdájukat.

Ez a nagyobbacska köves kicsit idétlen lett, még lehet szétszedem... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...