2011. február 2., szerda

Szitakötő bross-rendelés volt

Még anno államvizsga után (azt hiszem a leadás napján, bár lehet védés után... :P) készitettem rendelésre ezt a brosst. Ha az emlékeim nem csalnak, az első szitakötős bross is megfelelt volna, csak éppen nem volt kéznél... és ez reálisabb is lett, ha már biológiát tanitó tanárnőnek készült...
Egy tudományos rajz alapján csináltam :D szóval elvileg még arányos is. Sajnos a kapkodás miatt csak mobillal tudtam képet késziteni, mert éjjel 3kor Timi túlságosan aludt ahhoz, hogy lefotózza rendesen és reggel kellett lepasszolni :D

2 megjegyzés:

  1. én védtem másnap, nem te, és akkor sztem már te is leadtad:P

    VálaszTörlés
  2. Jajj, nah
    Persze, hogy én már leadtam. De én védés előtt voltam otthon, mert voltunk halászni vasárnap, és hétfőn védtem :)) A te védésedet ki emlegette? :P

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...