2011. január 19., szerda

Fw: Gyúrmás izékék

 A napokban jött az ihlet, ha már vettem gyúrmát és nem sok értelmesre használtam, (azt a nem sok értelmeset is majd megmutatom, még a vásárra készítettem ezt-azt, de nem jutottak el addig..) és amúgy is szeretném dróttal kombinálni,akkor kombinálom máshogy is, mint ahogy láttam. Szóóóval, nem összedrótoztam a kész gyúrmagyöngyöket, hanem begyúrmáztam a kész drótokat :D nah ki a ravasz? :D Nekem nagyon tetszenek. Persze a minősgükön látszik, hogy irtó amatőr gyurmázó vagyok :))) de nah, majd gyakorlom még, ha lesznek érdeklődők.
A nagy munka során még pár nyaklánc ötlet is született, be is fotóztam őket, hamarosan megmutatom, majd el is készítem őket. De addig is tanulmányozzátok a gyúrmókáimat :D








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...